5 համեմունք, որոնք ոչնչացնում են բակտերիաները և պաշտպանում օրգանիզմը

Խոտերը և համեմունքներն ուժեղ հակաբիոտիկներ են համարվում, որոնց աստիճանաբար ավելացնելով մեր սննդի մեջ, կարող ենք բարձրացնել մեր իմունային համակարգը:

10/20/2016 2646 դիտում ID # 17715856
Առողջություն
Հավանե՞լ եք նյութը: Կիսվե՛ք Ձեր ընկերների հետ։

Օրեգանո – ոչնչացնում է միկրոբները: Կարող եք ավելացնել օրեգանո ձվածեղի, բանջարեղենային ապուրի, աղցանների մեջ: Օրեգանո օգտագործող մարդիկ ունեն միկրոբներից դիաբետից պաշտպանվածություն: Նախկնում կիրառվել է ինֆեկցիաների բուժման դեմ:
Ռոզմարին – տոնուս է բարձրացնում: Այն տալիս է հաճելի համ ուտելիքին: Պարբերական կիրառման դեպքում կարող է վերացնել սթրեսը, նյարդային լարվածությունը, նևրոզի ժամանակ կայունացնել իրավիճակը:
Ուրց – մրսածության դեմ: Կարելի է ավելացնել աղցանների, ապուրների, հավկիթով պատրաստված սննդատեսկաների մեջ: Կալիֆորնիայի համալսարանի գիտնականները գտնում են, որ հակաօքսիդանտային հակտությամբ ուրցը համարժեք է վիտամին E-ին:
Քրքում – քաղցկեղի դեմ: Քրքումը կարելի է ավելացնել ցանկացած ճաշատեսակի մեջ՝ ապուրներ, բրինձ, փլավներ: Այն ուտելիքին վառ դեղին գույն կհաղորդի: Վերջին հետազոտությունների համաձայն՝ քրքումը նվազեցնում է քաղցկեղի վտանգը: Փորձը ցույց է տվել, որ քրքումի ազդեցությամբ շագանակագեղձի չարորակ քաղցկեղը 80%-ի դեպքում ոչնչացվել է:
Շալֆեյ – բորբոքման դեմ: Կարելի է համադրել տապակած բանջարեղենի, մսի, ձկան հետ: Շալֆեյը լրացնում է մի շարք ձմեռային բանջարեղեններին, օրինակ, կարտոֆիլին, շաղգամին: Այն օգնում է մրսածության ժամանակ և կոկորդի ցավի ժամանակ:

Մեդուզաների լիճ

WEB 365 8/24/2016